۲۲ شهریور ۱۳۹۲، ۲۰:۴۵

هفته نهم لیگ برتر؛

پیروزی سپاهان مقابل صنعتی/ شاگردان کرانچار جای استقلال را گرفتند

پیروزی سپاهان مقابل صنعتی/ شاگردان کرانچار جای استقلال را گرفتند

تیم فوتبال سپاهان اصفهان با برتری مقابل صنعتی خوزستان صعودی دو پله‌ای در جدول رده‌بندی لیگ برتر داشت و جای استقلال را در رده چهارم جدول گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته نهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال شامگاه امروز جمعه با برگزاری یک دیدار پی گرفته شد. در این بازی که از ساعت 18:45 در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد تیم‌های استقلال صنعتی خوزستان و سپاهان اصفهان مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که در نهایت زردپوشان سپاهان برابر حریف خود با دو گل به برتری دست یافتند.

شاگردان کرانچار در هر نیمه یک گل زدند تا به 3 امتیاز ارزشمند این بازی دست یابند. محمد غلامی در دقیقه 10 گل اول این مسابقه را به ثمر رساند تا سپاهان که بازی بهتری را ارایه می‌کرد و یک بار هم تیر دروازه میزبان را به لرزه در آورده بود نیمه اول را با برتری به رختکن برود. در نیمه دوم هادی عقیلی گل دیگری را در دقیقه 68 به ثمر رساند. سپاهان در دقیقه 75 نیز صاحب یک ضربه پنالتی شد که امید ابراهیمی آن را هدر داد.

سپاهان با این برد 15 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال جای این تیم را در رده چهارم جدول رده‌بندی گرفت. تیم استقلال صنعتی نیز با 9 امتیاز در رده دوازدهم جدول ایستاد.

آخرین دیدار روز جمعه از ساعت 20 بین تیم‌های پرسپولیس تهران و گسترش فولاد تبریز در جریان است.

کد خبر 2088451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha